warcraft 3 TFT + ROC, warcraft III,

Replaysowa strzałka Polskie Centrum Replayów - top
Replay Tygodnia / Best Replay
Nie ma żadnych replayów spełniających te wymogi.

Poradnik dla Elfa cz.1

Poradnik dla NE.

Dane Autora

Hmm. Co by tu napisać? Najlepiej zacznę od początku ; d. Mój nick na bn jak i na forum to Xoltro. Elfem gram już od około roku. Zagrałem nim około 2000 tysięcy gier. Obejrzał również kilka tysięcy replayów. Mój lv solo na battlenecie osiągnął 29, lecz myślę, że przy większej ilości czasu i chęci ladderowania pokonałbym barierę 30 ;).

Specyfika Nocnego Elfa

Ten akapit będzie poświęcony głównie temu co należy do plusów, a co do wad Nocnego Elfa.

+Łatwość ekspansji (Nie trzeba nawet opóźniać techa)
+SUPERMAN! - Tragedia dla wszystkich przeciwników. Niezniszczalny, szwędający się tu i tam, ciągle palący manę bohaterów jest naszą główną bronią prawie na wszystko i prawie wszędzie.
+Noc i moony- Elf trudni się w tym, że jego sytuacja w nocy jest rewelacyjna. Nawet przy większej stracie można pod osłoną nocy obronić prawie każdy harras ze strony przeciwnika (Oczywiście z odpowiednim micrem i buildem).
+Tanie unity i bardzo duża ich ilość. Czyż to nie piękne jak widzimy po stronie przeciwnika 3 raiderów gdy sami mamy 7 driadek ; )? No pewnie, że piękne. Można powiedzieć, że mass elfa jest w stanie rozgromić prawie wszystko, dodając do tego jeszcze ekspansję daje nam przypływ jednostek co chwilę. Równie mocnych jak droższe unity np. u Orców.
+Staff of Imba! Korzystajmy z niego gdzie się tylko da! I myślmy na około jak wygląda mina przeciwnika gdy nagle zostaje ocalony misiek z zaledwie kilkoma punktami życia! Kupujmy go w każdej rozgrywce. Może on uratować na prawdę bardzo dużo. W ciągu dłuższej gry potrafi odesłać koło 10 unitow co równa się ok. 2000 GOLDA! Gdy on sam kosztuje 150 ; ).
+Darmowy Scout. Rozstawiajmy ogniki na całej mapce! Zajmujcie wszystkie kopalnie swoimi wispami. One i tak będą tam zbierać drewno, jest to bardzo duży plus na wyższym poziomie. Innym rasom na prawdę trudno scoutować massowo co daję elfowi wielką przewagę gdy przeciwnik chce postawić expa w dziwnym miejscu lub zrobić nietypowe unity.

No teraz przejdziemy do tej smutniejszej części poradnika ; <. Czyli do wad elfów!

-Strasznie słabe early! Nie raz będziemy wpadać w szał tłukąc talerze, rozwalając myszki, czy wybijając okna z tego tylko powodu, że przegraliśmy w ciągu kilku minut z okazji świątecznego tr u humanów lub orców, czy nawet mass ghouli u uda. Niestety jest to nieodłączny element tej gry i będziemy mogli się spodziewać właśnie tych złych i okrutnych zabiegów używanych na nas ;<
-Pancerz- Elf ma prawie wszystkie jednostki nie opancerzony. Przeciwnik, może zazwyczaj w ciemno budować caty bo nawet jeżeli pójdziemy w coś innego, coś czego się nie spodziewa to najczęściej będzie to jednostka nieopancerzona.
-LAMERS STRATEGY- Niestety Elfik jest w ogóle nieodporny na lame strategie. Wystarczy zaexpowany main i exp u humika i już nie można mu wbić do bazy. Tragiczne Caty, a oprócz nich nie mamy żadnych siege damage unitów. Więc jeżeli ktoś gra na nas chamsko możemy spodziewać się bardzo długiej i żmudnej potyczki ; /.
-Rasa ta również jest bardzo trudna na początek. Potrzebujemy bardzo dużo micro. Musimy na okrągło micrować unity! Musimy wiedzieć co w jakim momencie focusować! Nie możemy bić np. SB 6 driadkami, gdy na około stoi 4 riflów, dręczących nasze driady. To jest po prostu rutyna i znajomość gry. Co gdzie, kiedy, jak. Niestety jest to trudno wytłumaczyć i dość trudno jest się tego nauczyć. Oczywiście w innych rasach występuje coś podobnego ale jest to chyba mniej ważne.

Więc musimy się poważnie zastanowić przed wyborem rasy. Czy mamy mocne nerwy? Czy nie załamiemy się po kolejnej przegranej na jakiegoś tr'a, mass lub inna lame strategie? Czy nie załamiemy się gdy mimo przewagi, stracimy wszystkich bohaterów w jedną sekundę i przegramy grę? Jeżeli temu podołamy w późniejszym etapie gry nie będziemy żałować wyboru gdy np. orcowie będą kląć na inne imby ;).

Nocny Elf versus Ork

Nie będę pisał tutaj kontr na poszczególne strategie. Dlaczego? Ponieważ my narzucamy jemu! Nasz styl gry ; ). Orc może co najwyżej kontrować nasze strategie, chyba, że jest samobójcą ; ).

DH + BM+ Tinker/ Talony

Moja ulubiona strategia. Najważniejszym punktem w niej jest to by nie stracić nic, lub mało w early. Musimy ładnie zablokować sobie wispy za drzewami. Nie dać ubić żadnej lub po prostu mało archerek i nie odstawać zbytnio lvlem. Wiadomo, że gdy przeciwnik będzie miał 3 lv,a my dopiero 1 to nam nawet talony nie pomogą ; ). Dobra zaczynamy grę! Mamy DH i Archerke. Co teraz? Korzystamy z naszego wispa! Jeżeli widzimy Blade Mastera, który zmierza do naszej bazy to stacjonujmy tam lub ewentualnie screepujmy jakiś mały green point. Nie opłaca creepować się nic poważniejszego bo po co mamy narażać się na stratę bohatera, lub ubicie creepa przez bma. Gdy BM przyjdzie do bazy ( Oczywiście na WW) musimy ustawić dobrze nasze archerki. BM dosłownie kilkoma uderzeniami jest w stanie zabić jednostkę. Należy nią biegać do okoła jakiegoś budynku by jej po prostu nie stracić. Leczymy ją na okrągło w studniach przy okazji paląc manę Demonem. Gdy przychodzi jeszcze jeden grunty nie bijemy go w żadnym przypadku drzewcem! I tak nie ubijemy mu żadnego unita, a nawet jeżeli to co nam przyjdzie zrobić 2 archerkami, demonem vs 3 grunty i bm ? ; ) Po prostu przegramy dlatego, że nie dorabialiśmy ciągle archerek! Jeżeli widzimy FS'a to detonujemy wilki i biegniemy tam demonem próbując spalać na okrągło mane Fsowi i przeszkadzać mu jak najbardziej. Zrobiliśmy t2, nic nie straciliśmy. Najlepszy moment na zmierzanie do tawerny! Jeżeli orc stoi również przy niej i co gorsza qpuje nagę to jest oznaka, że będzie tower rushował. W tym momencie polecam również nagę. Musimy szybko mu ją znukować samemu wycofując swoją. Jeżeli nam się to uda, a udać się powinno z tra mu za dużo nie wyjdzie. Jeżeli natomiast co gorsza, on nam ubiję nagę to nie załamujmy się. Wybudujmy jednego Ancient of Wind, drugiego Ancient of War i zróbmy ulepszenie do szybszego speeda budynków. Dorabiamy przy okazji straconą nagę i zasięg łuków u archerek. Wstajemy Aowami i bijemy robiące się towery samemu skupiając ogień na pojedynczych gruntach lub nadze, która gdzieś zaplątała się z przodu.
Możemy spokojnie stracić nawet te dwa aowy, byle mu zabić połowe armii najlepiej jakiegoś bohatera, i wybić wszystkie towerki. Gdy wyjdzie pierwszy talon, sprawa robi się od razu łatwiejsza. Szybko klątwa i focus zabija jednostki orca po jednej/ dwóch salwach. W tym momencie Tower Rush jest obroniony! Cofnijmy się jednak troszkę w czasie. Idziemy do tawerny i nie widzimy orca, ani żadnej nagi. JAKAŻ TO ULGA, że nie będzie tower rusha ; ). Bierzemy w tym momencie Beast Mastera i szybko harrasujemy przeciwnika. Jeżeli creepuje to spokojnie dobijemy mu bestiarnie, gdy to się uda postarajmy się o ubicie jeszcze jakiegoś burrowka. Gdy przeciwnik użyje TP wtedy szybko się wycofajmy, gdy szybko to zrobimy nie tracąc nic będziemy jakieś 500GOLDA do przodu! CO nam to da? No przede wszystkim czas. Który orc w tym momencie będzie harrasował lub co gorsza towerował elfa, który ma już pewnie z dwa poty i kilka/naście talonów? Nic, będzie próbował wylevelować swojego jakże pomocnego TC na 3 poziom ; ). Teraz my postarajmy się wylvlować naszego demona na 3 poziom i przy okazji BM'a na poziom drugi. Przy okazji oczywiście techujemy i opracowywujemy wszystkie możliwe ulepszenia do talonów. Przed t3, zmierzamy do sklepu. Creepujemy go wbijając przy okazji 3 lv, robiąc mastera dla talonoów i kupując scrolle. Jeżeli nasz żywy scout (ogniki) wyscoutował, że TC nie ma jeszcze 3 poziomu nie qpujmy dwóch scrolli. Na pierwszym lvlu fali jest ona na prawdę nie groźna, ap przy naszym Mana Burnie może spokojnie wyeliminować z walki tc po pierwszej fali ; ). Qpujemy zaraz przy tawernie tinkera,, czekamy jakieś 10sekund i pushujemy orca. Spytacie "No ale skąd mam wziąć na to aż tyle pieniędzy! Prosta sprawa! Utrzymujemy koszta, nie przekraczamy w mid-game 50POP! To jest bardzo ważne dzięki temu zaoszczędzimy pieniądze na wszystko. Ok mamy Cyclon jesteśmy u orca w bazie. On się prawdopodobnie tpuje. Pierwsze co to cyclon na bma, który sam jest w stanie wyrządzić większe szkody od armi orca ; ). Potem palimy mane tc i jego też wyrzucamy do góry. Następnie przy ilości talonów około 12 podrzucamy ridery i focusujemy pojedyncze grunty. Gdy wszystkie już się przewrócą zaczynamy focusowanie raiderów, lub tc. Oczywiście ciągle podrzucając BMa, TC i pojedyncze jednostki. Orc jest praktycznie bezsilny. W tym momencie traci prawie wszystko i musi cofnąć się do bazy. Gdy jest lepszy wsadzi swoje peonki do burków i będzie siatkował bohatera, lub pojedyncze talony dobijając je z burrowów. Nie ma sensu próbować mu coś ubić. Trzymamy go w bazie! Nie dajmy mu nigdzie wyjść, a samemu zbudujmy expa. Nie będzie w stanie go zniszczyć. Gdy damy rade go zbudować wtedy możemy się wycofać. Qpmy jeszcze wszystkie scrolle, kulę jadu ( o ile wcześniej jej nie qpiliśmy)  jakieś potki i drugi kostur ( Qpujemy kostur też na t2, to jest oczywiste wiec wcześniej o tym nie wspomniałem ; )). Dopiero wtedy przekraczamy bariere 50 pop. Możemy spokojnie domassować unity do 70 pop i dopiero wtedy łapać go sumiennie na creepie lub wbijać mu w burki i tpować się gdy zrobi tzw. back. Nie tracimy prawie nić. Mamy w... dużo kasy i możemy pozwolić sobie na takie tircki. Dobra, sprawa wygląda dobrze, ale gość postanawia dodać coś nowocześniejszego do swojej armii. Zbudował jakieś 3 SW, o ile po naszym t3 nie miał kilku, jakieś dwie catki, kilka ridów i gruntów. Sprawa wygląda tak jeżeli widzimy Dom Duchów budujemy dwa fairy. Szczęście jest po naszej stronie gdyż nie musimy dorabiać nowego budynku. Bierzemy przemianę smoczka przy sw, który genialnie je dobija ; ). Na caty robimy taki trick, że robimy chatkie przy sw i catach. Zazwyczaj stoją przy sobie i wraz z tinkerem i dh focusujemy pojedyncze caty. Są one mało wytrzymałe na kulę jadu i ogromny damage demona. szybko powinniśmy dobić dwa caty. Nawet jeżeli się nie uda to i tak mu się one nie przydadzą gdyż będzie musiał nimi uciekać (Jeżeli walczymy przy swoim expie i liczba sw jest duża 4-5 to dispelujemy ogniki z naszej kopalni przy nich, najlepiej by stał tam również tc ; d). Podrzucamy unity do góry według schematu który podałem wyżej.BM powinien posiadać dwa scrolle i uzywać go jakieś 3 sekundy po falach tc, by zaabsorbować jeszcze damage od innych unitów orca. Jeżeli nic nie zlamimy. Dobrze skoturujemy BM'a, który nie wytrzyma dłużej niż 30-40 sekund przy armii orca nie powinniśmy przegrać. Chciałem dodać, że ten Match Up jest niezwykle prosty dla Elfa i na prawdę łatwo jest go wygrać.


Jeżeli poradnik się spodoba i przyjmie dopiszę jego resztę, strategie do Orca jak i strategie na inne Match Upy. Mam nadzieje, że wielu osobom on pomoże. CHętnie widziane są komentarze i oceny ; ).

Zamieścił: Xoltro, dnia: 12:36:14, Thursday 05. April 2007

Komentarze:

[15:44:58, Thursday 05. April 2007] , Zgłoś do moderacji

[18:17:16, Thursday 05. April 2007] , Zgłoś do moderacji

3:
[18:19:51, Thursday 05. April 2007] , Zgłoś do moderacji

[18:21:42, Thursday 05. April 2007] , Zgłoś do moderacji

5: uLm
[18:22:00, Thursday 05. April 2007] , Zgłoś do moderacji

[18:24:33, Thursday 05. April 2007] , Zgłoś do moderacji

[18:29:16, Thursday 05. April 2007] , Zgłoś do moderacji
poradnik dla huma plsss :D

8: war
[18:36:35, Thursday 05. April 2007] , Zgłoś do moderacji
poradnik dla huma? po co... na kazda rase wystarczy mass exp mass towers mass units atak all i gg

9: KlimO, Newsman&tourmaker&admin
[19:01:22, Thursday 05. April 2007]
good poradnik:P

10: uLm
[19:15:15, Thursday 05. April 2007] , Zgłoś do moderacji
@war

Co ?

@Xoltro

Przerzucam sie na ne jak zobaczylem twoj mecz z summi !

// zedytowany przez uLm dnia 2007-04-05 19:15:54

[19:26:23, Thursday 05. April 2007] , Zgłoś do moderacji

12: Xoltro
[19:38:15, Thursday 05. April 2007] , Zgłoś do moderacji

[19:41:51, Thursday 05. April 2007] , Zgłoś do moderacji
Od kiedy grajac elfem ktos potrzebuje poradnika? x0
Autorasa..
---------------------
Gratz dla autora za niezly poradnik :)


// zedytowany przez ThX-Ganja-RoX dnia 2007-04-05 19:43:38

14: Mu_ler
[19:53:53, Thursday 05. April 2007] , Zgłoś do moderacji
poradnik dobry tylko ze jakbym pierwszy raz tu wszedl nie wiedzac duzo o warcrafcie to nie zrozumialbym nic ;d ale i tak mi sie podoba ;p

15: Piachu
[20:23:08, Thursday 05. April 2007] , Zgłoś do moderacji

16: PucuŚ
[20:25:12, Thursday 05. April 2007] , Zgłoś do moderacji
powinienes raczej opisac mu z ud i z humem, na orca jest autowin w co bys nie poszedl, mowie tak, bo gralem orkiem, ktorym latwo wygrywa sie tylko z ud, a teraz przezucilem sie na huma, bo jest imba xD

[20:35:00, Thursday 05. April 2007] , Zgłoś do moderacji

18: hayde6
[20:36:34, Thursday 05. April 2007] 1 , Zgłoś do moderacji
bardzo ladny poradnik ^^
czekamy na nastepne ...

19: zaylek
[20:37:26, Thursday 05. April 2007] -1 , Zgłoś do moderacji
tak jeszcze elfowi pisac poradnik bo niektorzy nie umia zrobic supermana miski + dry i a + click -.-

20: Piachu
[20:44:33, Thursday 05. April 2007] -1 , Zgłoś do moderacji
*zaylek
pograj ne to zobaczymy

21: Xoltro
[21:08:10, Thursday 05. April 2007] -1 , Zgłoś do moderacji

[21:13:09, Thursday 05. April 2007] -1 , Zgłoś do moderacji
A DLA HUMA BEDZIE ???

23: Xoltro
[21:18:18, Thursday 05. April 2007] -1 , Zgłoś do moderacji

[21:18:37, Thursday 05. April 2007] -1 , Zgłoś do moderacji

25: uLm
[01:12:14, Friday 06. April 2007] -1 , Zgłoś do moderacji
Zbyt wyrafinowany slownik dla poczatkujacych, a reszta jest ok

[01:33:14, Friday 06. April 2007] -1 , Zgłoś do moderacji

[10:00:54, Friday 06. April 2007] -1 , Zgłoś do moderacji

[12:45:11, Friday 06. April 2007] -1 , Zgłoś do moderacji
ja uzywam nieco inaczej tej taktyki , jesli chodzi o kwesite "tracic jak najmniej i czekac na niego ;<" ja wlasnie pushuje go ambitnie bije mu 2-3 grunty nawet za cene wszystkich arczerek.
Po 1 walcze bardzo dlugo odchodze podchodze w huj wale generalnie i wtedy dosc latwo mozna osiagnac t3
po 2 zyskuje troche xp ( prawda on tysh , ale on i tak by creepowal tc , a bm kosil moje creepy ;/)
po 3 trace popa i dziek itemu bede mogl miec 12 talonow 3 herow 2 zwoje i 50/70 , czyli moge go atakwoac stracic nawet all , a w bazie bedzie czekal kolejny zastep 12 talonow :PPPP


W tym mu najwazniejszy jest timing.... timing podejscia do tawy , pod jego baze , nawet jebany timing uzycia scrolla xD i mana burna

[13:02:51, Friday 06. April 2007] -1 , Zgłoś do moderacji

30: FeaR
[14:44:34, Friday 06. April 2007] -1 , Zgłoś do moderacji
a ja mam pytanie - chcieliby jakies poradniki do doty? bo jak co to moge przy odrobinie czasu stworzyc

31: Xoltro
[14:55:51, Friday 06. April 2007] -1 , Zgłoś do moderacji

32: sechu
[15:37:00, Friday 06. April 2007] -1 , Zgłoś do moderacji

33: Bedril
[17:37:30, Friday 06. April 2007] -1 , Zgłoś do moderacji

[17:54:58, Friday 06. April 2007] -1 , Zgłoś do moderacji

35: Kumek
[18:31:56, Friday 06. April 2007] -1 , Zgłoś do moderacji
imo poradnik taki sobie, nie jest zbyt dobrze wszystko opisane, pomysl z naga bez sensu jak juz ktos pisal lepiej bm/fl zeby summony jakies byly, pozatym pomysl z wyrzucaniem w powietrze raiderow jest tez niezbyt dobrym jesli ork ma sw, wtedy imo najlepiej samych hero wyrzucac w powietrze, bo robiac sw ork ma zdecydowanie mniej raiderow, a szczeze mowiac sw poza dispelem to sa bezuzyteczne, pozatym nic nie napisales co zrobic gry ork np techuje i wali baty+wywy, albo tez poprostu mass raider i hit 'n' run w budynki, a wlasnie na to jest najbardziej podatny nie doswiadczony elf, w early game spokojnie mozna 1/2 grunty ubic orkowi jesli ten cie harrasuje, a ty masz w poblizu sklep i przy okazji kupisz buty, do takich poradnikow moim zdaniem powinny byc tez jakies screeny szczegolnie z zabudowa bazy i pokazaniem jak duza role pelni 1 aow za ktorymi schowane sa 4 arche, przeciw 3-4 gruntom i bm, bo w takiej sytuacji to elf nie ma prawa stracic nawet 1 archy, a dh powinnien dobic conajmniej 2 grunty
----
#34 co do katapult to najlatwiej scontrowac je hawkiem +swinia i nuke na kazde, ew. dh , mozna tez czescia talonow przeleciec nad armia na tyl (o ile nie walyczymy w bazie orka) i bedac blisko rozwalic je (z -5 armora i focusem 4-5 talonow kata naprawde szybko pada), no ale najwazniejsze sa scrolle, conajmniej 2 a najlepiej po 1 dla kazdego hero szczegolne vs katy i high lv tc

p.s. ja w swoich grach z orkiem to raptem tylko w 1 na 20 wychodze powyzej 50 fooda (a na malych mapach typu ei to mi sie chyba jeszcze nei zdazylo), ogolnie czasem bardziej sie dorobic w late game 2 aowy, niz wyjsc powyzej 50 fooda

36: qba
[19:10:05, Friday 06. April 2007] -1 , Zgłoś do moderacji

37: Coddyi
[21:14:27, Friday 06. April 2007] -1 , Zgłoś do moderacji

38: Dox
[22:23:37, Friday 06. April 2007] -1 , Zgłoś do moderacji
@ qba kotg to do mass hunts

bardzo ciekawy poradnik tylko te "qpujemy" itp. mnie strasznie boli ;<

[10:33:09, Saturday 07. April 2007] -1 , Zgłoś do moderacji
ta taktyka agresywna sie bdb sprawdza na bma , na fsa juz gorzej xDDDDD

i ja tez rzadko kiedy wychodze z 50 popa

40: Biały
[10:53:14, Saturday 07. April 2007] -1 , Zgłoś do moderacji

41: Elkh
[12:00:56, Saturday 07. April 2007] -1 , Zgłoś do moderacji

[17:39:08, Monday 09. April 2007] -1 , Zgłoś do moderacji

[10:30:16, Tuesday 10. April 2007] -1 , Zgłoś do moderacji
Piekna robota Xoltro.

44: pikac
[13:48:37, Wednesday 11. April 2007] -1 , Zgłoś do moderacji

45: Phelot, Moderator
[18:24:15, Wednesday 11. April 2007] , Zgłoś do moderacji
rly gj! gratz!

46: nieMa
[20:07:11, Wednesday 11. April 2007] , Zgłoś do moderacji

47: pikac
[22:25:12, Thursday 12. April 2007] , Zgłoś do moderacji

48: Phelot, Moderator
[23:32:11, Saturday 21. April 2007] , Zgłoś do moderacji
Ktos napisal ze przydalyby sie screeny-przychylam sie do pomyslu.

[15:46:04, Monday 23. April 2007] , Zgłoś do moderacji
fajny artykulik :D GJ

50: Kielek
[19:40:24, Thursday 26. April 2007] , Zgłoś do moderacji
Jak dla mnie zadurzo ale i tak fajne

[08:51:14, Thursday 03. May 2007] , Zgłoś do moderacji
a mnie sie podobal :P -sporo sie napisales ;)
rispekt :)

52: Altair
[17:34:17, Friday 11. May 2007] , Zgłoś do moderacji

53: jachu
[21:20:57, Saturday 12. May 2007] , Zgłoś do moderacji
pisz wszystkie nazwy po polsku nazwy jednostek! (mam wersje polska i zabardzo nie rozumiem)! kiedy do nieumarlych poradnik?

54: Altair
[10:10:27, Sunday 13. May 2007] , Zgłoś do moderacji

55: eVo
[02:24:17, Sunday 10. June 2007] , Zgłoś do moderacji

[14:27:09, Wednesday 13. June 2007] , Zgłoś do moderacji

Więcej?

Chcesz znaleźć informacje na konkretny temat? Przejrzyj hasła, których najczęściej dotyczą dodane ostatnio nowości! WC3L, TURNIEJ, WCG, NETWARS, LCW, WORLD CYBER GAMES, TERROR, DOTA, GRUBBY, MYM, PALADYN, WYWIAD, REPPACK, WARCRAFT, BLIZZARD, MOON, PORADNIK, POL-TEAM, BIOT, POLSKA, ESL, KONKURS, LIGA, WORLD ELITE, FUZJA, NGL-ONE, ENC, NGL, TOD, TDEL, SPQR, SLH, MOUZ, PGS, TOUR, GFO, WILQ, BRONZE, KODE5, WILDA, PATCH, TEAM FIGHTING, LADDER, REPREZENTACJA, SILVER, HEADSHOT, EXTREME MASTERS, HEYAH, FLY100%, VOODOO, LYN, KUJA, BIOHAZARD-TEAM, BVG, WICKED, ESWC, ALMOST, TH000, ACIS, KWAKI, CYKLOP, SHOW, KLIMO, REPLAYPACK, INCUP, CLAN BASE, HOORAI, SASE, ELIMINACJE, FINAłY, FNATIC, POLTEAM, SHOWMATCH, WCG 2006, IEST, SRS, FINAł, CYBERSPORT, WE.EU, PLD, SKY, PRAE, REMIND, JAGR, CASIN, LAN, REPLAYS.PL, CHALLENGE, ANIMATOR, 2007, BATTLENET, CARMAC, HAPPY, NATIONS, STARCRAFT, PEDAL, KONKURSIWO, W3ARENA

Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone,
kopiowanie tylko za zgodą właściciela.
2003/2007 by: CyklOP, Muzami, Julas [ Mapa Strony ]
Replayów w bazie: 19538 Kont użytkowników: 11428

Pomysł, oskryptowanie, administracja: CyklOP [jak kupić zagraniczne akcje] [Jak wypełnić W-8BEN] [Jak tanio wymienić walutę] [deutschtests]
Design: Muzami, art w topie strony nadesłał Z4buZa
Skrypt obsługujacy replaye: Juliusz 'Julas' Gonera [ Replay Parser ]
Wykonano w czasie 0.44265604019165 sekund