warcraft 3 TFT + ROC, warcraft III,

Replaysowa strzałka Polskie Centrum Replayów - top
Replay Tygodnia / Best Replay
Nie ma żadnych replayów spełniających te wymogi.
Pełne Archiwum newsów
Uwaga, przy starszych newsach brakuje już niestety oryginalnych komentarzy.
Rok 2017
--Styczeń 2017
Rok 2016
--Grudzień 2016
Rok 2014
--Grudzień 2014
--Październik 2014
--Wrzesień 2014
--Marzec 2014
Rok 2013
--Październik 2013
--Wrzesień 2013
--Sierpień 2013
--Lipiec 2013
--Czerwiec 2013
--Kwiecień 2013
--Luty 2013
Rok 2012
--Grudzień 2012
--Wrzesień 2012
--Sierpień 2012
--Czerwiec 2012
--Kwiecień 2012
--Marzec 2012
--Luty 2012
Rok 2011
--Grudzień 2011
--Październik 2011
--Wrzesień 2011
--Sierpień 2011
--Lipiec 2011
--Czerwiec 2011
--Maj 2011
--Kwiecień 2011
--Marzec 2011
--Luty 2011
--Styczeń 2011
Rok 2010
--Grudzień 2010
--Listopad 2010
--Październik 2010
--Wrzesień 2010
--Sierpień 2010
--Lipiec 2010
--Czerwiec 2010
--Maj 2010
--Kwiecień 2010
--Marzec 2010
--Luty 2010
--Styczeń 2010
Rok 2009
--Grudzień 2009
--Listopad 2009
--Październik 2009
--Wrzesień 2009
--Sierpień 2009
--Lipiec 2009
--Czerwiec 2009
--Maj 2009
--Kwiecień 2009
--Marzec 2009
--Luty 2009
--Styczeń 2009
Rok 2008
--Grudzień 2008
--Listopad 2008
--Październik 2008
--Wrzesień 2008
--Sierpień 2008
--Lipiec 2008
--Czerwiec 2008
--Maj 2008
--Kwiecień 2008
--Marzec 2008
--Luty 2008
--Styczeń 2008
Rok 2007
--Grudzień 2007
--Listopad 2007
--Październik 2007
--Wrzesień 2007
--Sierpień 2007
--Lipiec 2007
--Czerwiec 2007
--Maj 2007
--Kwiecień 2007
--Marzec 2007
--Luty 2007
--Styczeń 2007
Rok 2006
--Grudzień 2006
--Listopad 2006
--Październik 2006
--Wrzesień 2006
--Sierpień 2006
--Lipiec 2006
--Czerwiec 2006
--Maj 2006
--Kwiecień 2006
--Marzec 2006
--Luty 2006
--Styczeń 2006
Rok 2005
--Grudzień 2005
--Listopad 2005
--Październik 2005
--Wrzesień 2005
--Sierpień 2005
--Lipiec 2005
--Czerwiec 2005
--Maj 2005
--Kwiecień 2005
--Marzec 2005
--Luty 2005
--Styczeń 2005
Rok 2004
--Grudzień 2004
--Listopad 2004
--Październik 2004
--Wrzesień 2004
--Sierpień 2004
--Lipiec 2004
--Czerwiec 2004
--Maj 2004
--Kwiecień 2004
--Marzec 2004
--Luty 2004

Polski 50 level

Noi doczekaliśmy się :)
Krawiec uzyskał 50 level solo jako pierwszy polak w wakacyjnym ladderze Blizzarda. Link do statystyk. Życzymy mu powodzenia w nowym ladderze i coraz większych sukcesów GL !

Dodaj -

23:09:58, Thursday 30. September 2004

Wyniki Sondy

Oto wyniki ostatniej sondy:

Czy wziąłbyś udział w kolejnym turnieju Replays.PL, gdyby odbył się on we Wrocławiu?

» Nie. (42%)


» Nie wiem, może. (14%)
» Tak, ale dopiero w kolejne wakacje. (11%)
» Tak, powinienem dojechać. (24%)
» Tak, bo mieszkam we Wrocławiu. (7%)
Wszystkich głosów: 200, starsze Sondy.
Wyniki sondy, choć pewnie nie oddające w pełni rzeczywistości, mogą jednak być uznane za zachęcające do organizacji tego typu turnieju. Pomału więc rozpocznę rozmowy z którąś z kafejek (obecnie stawiam na "Dziwne Dni") aby zorientować się w sytuacji. Mam taką wizję tego całego turnieju: impreza jednodniowa, wstęp najprawdopodobniej płatny ale jak najmniej, oczywiście nagrody :P (sponsorzy są). W dzień zawody w Wara, w nocy nocka w Half Life'a dla chętnych, dla odprężenia. Jeśli turniej miałby się odbyć to najprawdopodobniej na początku wakacji, po maturach.

Niestety nie napiszę wam wiele więcej w tym temacie przez najbliższe tygodnie bo mam prawą rękę w gipsie, jak się można domyślić to spore utrudnienie :P

Niezależnie od turnieju we Wrocławiu rozpoczynam też prace nad turniejem przez internet, ogólnopolskim. Odbyłby się on najprawdopodobniej jeszcze przed wakacjami, w trakcie "któryś" dni wolnych. Mamy ciche plany aby odbył się on na "naszym" serwerze, dzięki czemu mielibyśmy logi i pełną władzę nad tym, co się dzieje na kanałach. W sprawie serwera napiszę coś więcej już niedługo.

Dodaj -

23:28:44, Wednesday 29. September 2004 CyklOP

Turniej na eSports.pl

Witam, chciałbym poinformować o tym co możemy także przeczytać na stronie eSports.pl. Otóż w niedługim czasie serwis ten ma zamiar zrobić turniej w którym główną nagrodą będzie podkładka SteelPad S&S (Recenzja). Będzie to turniej tylko dla zarejestrowanych użytkowników dlatego wraz z całą redakcją eSports.pl zachęcam do zakładania darmowych kont (Formularz rejestracyjny). Dzięki rejestracji nie tylko można brać udział w konkursach, ale także min. możliwośc komentowania i zakładania tematów na forum czy ściągania demek, replayów (w tym także replayi z w3 ^^) itd.

Dodaj -

23:04:08, Monday 27. September 2004

Czyścimy bazę...

Oczyściłem bazę Replays.PL z 1717 replayów z wersji 1.16... Takie czystki nie powinny się już więcej powtórzyć, gdyż serwis będzie przebudowywany i przez to nie będzie już pochłaniał tyle zasobów, ale co i jak napiszę najprawdopodobniej jutro...

Dodaj -

20:56:50, Monday 27. September 2004 CyklOP

Zmiana w składzie POL

Nastąpiła zmiana w składzie POL-teamu. [yellow]CNN.Zniczu[/yellow] oddał w/o na rzecz wyzywajacego go [blue]LogitecH-MX500[/blue]. [yellow]Zniczu[/yellow] motywuje swoją decyzje tym, że kończy gre w Warcrafta z braku wolnego czasu. Być może mu się odmieni. W każdym razie witamy nowego członka POL [blue]LogitecH-MX500[/blue].

Dodaj -

źródło: replays.pl/reprezentacja/ 09:56:01, Wednesday 22. September 2004

Prośba

Mam małą prośbę do wszystkich, nie wrzucajcie swoich repów, kiedy gracie przeciwko komputerowi, lub sami(po co?:O). Jeśli chcecie sobie sprawdzić APM, użyjcie stosownego programu, a jeśli macie konkretne pytania, nie bójcie się pisać do adminów.


By Julas: Zamieszczanie tego typu replayów mija sie z celem bo jak wszyscy wiemy przeciwnik komputerowy nie reprezentuje żadnego sensownego poziomu. Dlatego, jeśli chcecie sprawdzić swoje APM, bądź inne detale dotyczące danego replaya, najlepiej użyjcie odpiwedniego programu (Replay Master, W3Chart,WC3RI).

Dodaj -

01:00:53, Wednesday 22. September 2004 Bajtek

Nowe prace w Blizzard Fan Art Program

Firma Blizzard Entertainment wzbogaciła kolekcję fan artów pod tytułem Fan Art Hall of Heroes o pięć bardzo dobrych prac, gorąco zachęcam do oglądania.

Dodaj -

15:43:51, Tuesday 21. September 2004 SZpila

1.17!!!

Jest juz patch 1.17! A o to zmiany:
--------------------------------------------------------------------------
- PATCH 1.17
--------------------------------------------------------------------------
FUNKCJE
- Dodano dwóch nowych neutralnych bohaterów: Władcę Ognia i Goblińskiego Alchemika. Więcej informacji o nowych bohaterach i ich zdolnościach można znaleźć na stronie http://www.battle.net/war3 .
- Na pasku narzędzi Battle.net dodano przycisk "Profil". Teraz można obejrzeć stronę internetową ze swoim profilem bez konieczności wchodzenia na czat.
- Podczas odtwarzania Powtórek, na ekranie wyboru pliku wyświetlany będzie numer wersji, z której dana powtórka pochodzi.
- Przy wyznaczaniu nowego wodza klanu pojawi się teraz okno z prośbą o potwierdzenie.
- 9 dodatkowych map: (8)Polowanie na Królicze Jaja, (8)Rafa Koniczyny, (8)Smocze wodospady, (8)Impas, (8)Gorączka złota, (8)Slalom, (6)Miedziany Kanion, (6)Wzgórza i (4)Drapieżnicy.
Poprawki
- Poprawiono problem, który powodował, że obrażenia obszarowe zadawane przez Orb of Annihilation ignorowały pancerz.
- Poprawiono problem, który powodował, że Metamorfoza anulowała efekty działania Różdżki Teleportacji.
- Poprawiono Pożarcie, tak że pożarte jednostki dają teraz doświadczenie właścicielowi Bestii Kodo, jeśli zostanie ona na poddana polimorfii, klątwie i natychmiast strawi ofiarę.
- Poprawiono działanie punktów zbornych, tak że sojusznicze jednostki nie będą ich anulować takich rozkazów do Bohatera, który rzuci teleportację, albo lustrzane odbicie.
- Poprawiono iluzje, tak że teraz otrzymują poprawne obrażenia, mają odpowiedni pancerz, życie i manę oraz wszelkie premie takie same jak oryginalne jednostki.
- Poprawiono problem z przekształconymi jednostkami, które miały koszt utrzymania w żywnoci po ich wskrzeszeniu za pomocą Ożywienia Martwych, gdy zginęły w przekształconej postaci.
- Poprawiono Pandarena Burzy (Z ostatecznej zdolności Pandareńskiego Miodowara), tak że teraz poprawnie wyświetla obrażenia od ataków z zaskoczenia po Spacerze po Wietrze.
- Poprawiono problem z Uderzeniem Płomieni, które nie pozwalało Magom Krwi stać się niewidzialnymi po naprowadzeniu zaklęcia. Przed poprawką Mag Krwi był widoczny przez cały czas, gdy na wskazanym obszarze zadawane były płomienie, bez względu na to, że nie rzuca już zaklcia.
- Poprawiono rozwinięte budynki, tak że Kamieniarstwo zapewnia im poprawne premie do punktów życia.
- Poprawiono problem, który powodował, że ręczne korzystanie ze zdolności związanych ze strzałami czasem kończyło się niepowodzeniem.
- Poprawiono sklepy, aby nie blokowały już linii widoczności.
- Kilka jednostek rzucajcych to samo zaklęcie, będzie teraz rozprowadzać je znacznie skuteczniej.
- Zaklęcia pocisków nie będą już budzić stworów w chwili ich odpalenia, ale dopiero w momencie trafienia.
- Poprawiono przekierowywanie jednostek, tak że nie będą już automatycznie kolejkować rozkazów dla całej grupy, za wyjątkiem rozkazów Stop i Ukrycie. Rozkazy wydane wybranej podgrupie będą oznaczać przekierowywanie (tak więc możliwe teraz będzie wyteleportowanie się bez przerywania tych czynności).
- Poprawiono problem z jednostkami znajdującymi się w środku nieprzekazywanego zaklęcia, tak że teraz będą automatycznie kolejkować zadania, aż do czasu zakończenia działania zaklęcia.
- Poprawiono szybkość odtwarzania powtórki, tak że można ją teraz znów zmieniać przy włączonej pauzie.
MAPY
Dodatek - Frozen Throne
- (4)Smocza Skała - Obozy stworzeń w prawym i lewym dolnym rogu zawierają równorzędne przedmioty.
- (4)Przedziwne Mokradła - Dodano nieco drzew w pobliżu Obozu Najemników na dole mapy, aby uniemożliwić zatrudnianie najemników bez atakowania strzegących obozu stworzeń. To samo zrobiono przy Sklepie Goblinów, aby nie można było z niego korzystać bez atakowania strzegących go stworów.
- (6)Ścieżka Demonów - Usunięto Legowiska Smoków i towarzyszące im obozy stworzeń po obu stronach mapy, zmieniono obóz stworzeń pilnujących pozostałego Legowiska Smoków. Zmieniono większość obozów ze stworami, aby były bardziej przyjazne dla gracza.
- (6)Monsun - Dodano nieco drzew przy linii drzew, aby uniemożliwić jednostkom przechodzenie za nimi.
- (6)Tajfun - Dodano nieco drzew przy dodatkowych kopalniach, aby zapobiec atakom stworów na przechodzące jednostki graczy. Dodano nieco drzew w miejscach startu i przesunięto lokację startową na znajdujcą się bliżej drzew, aby pomóc w zbieraniu zasobów.
- (6)Górne Królestwo - Dwa środkowe obozy stworów, które pilnują kopalni, zostały cofnięte z uczęszczanych szlaków.
- (8)Oaza Mur'guli - Stwory znajdujce się na środku zostały przesunięte do tyłu, poza uczęszczane szlaki.
- (8)Gorączka Złota - Dodano brakujcą Tawernę w lewym dolnym rogu.
Klasyczna gra - Reign of Chaos
- (6)Mroczny Las - usunięto trochę drzew, aby umożliwić poruszanie się większych grup. Stwory strzegące górnej kopalni na środku nie będą już atakować przechodzących w pobliżu jednostek.
ZMIANY RÓWNOWAGOWE
Ogólne
- Nawiedzone i Oplątane kopalnie złota są teraz zaznaczone na minimapie.
- Premia do doświadczenia za posiadanie tylko jednego bohatera i Ratusz drugiego, bądź trzeciego poziomu została zwiększona do +15%/+30% z +10%/+20%.
- Zaklęcia zadające obrażenia jednostkom na linii, takie jak Fala Uderzeniowa, Rój cierwojadów i Płonący Oddech, nie będą już powodować obrażeń w przypadku wskazania własnej jednostki.
- Zaklęcia, które są domyślnie ustawione na automatyczne używanie (np. Zatrzymanie magii czy żądza krwi) i które trzeba opracować, zostaną teraz automatycznie włączone po zakończeniu badań.
- Zdolności związane ze strzałami włączone na automatyczne używanie zastępują teraz efekty Kul.
- Naprawianie ulepszanego budynku będzie teraz pochłaniać czas naprawy i koszt pierwotnego budynku.
- Jedyne jednostki pozostawiane przy teleportacji to teraz robotnicy zbierający surowce i stawiający, albo naprawiający budynki.
- Jednostki poddane Klątwie i Polimorfii zachowują swe statystki poza szybkością ruchu i modelem. Poprzednio zmieniał się także pancerz i rodzaj regeneracji punktów życia.
- Chłopi zajęci budową będą teraz pokazani w zaznaczonych grupach. Chłop zajęty budową będzie automatycznie kolejkować rozkazy, chyba że jest jedyną wybraną jednostką, albo otrzyma rozkaz Stop.
- Korzystanie z najmocniejszych zdolności anuluje niezniszczalność. Jeżeli podczas przekazywania użyte zostanie zaklęcie gwarantujące niezniszczalność, będzie to oznaczać koniec przekazywania.
- Zaklęcia obszarowe zadające obrażenia mają teraz oddzielne kody obrażeń dla jednostek wroga, neutralnych i własnych.
- Jednostki nieprzyjaciela będą teraz otrzymywać obrażenia od iluzji, na które skierowano Tarczę Błyskawic.
- Jeżeli punkt zborny jednostki znajduje się na jednostce lub Bohaterze, który zginie, jednostka uda się do ostatniego zajmowanego przez niego miejsca.
Ludzie
- Zmieniono działanie Obrony. Obrażenia Przebijające wciąż będą zmniejszane o 50%, ale teraz jest 40% szansa, że broniący się Piechur odbije pełne obrażenia do atakujcego.
- Zmieniono działanie Wyssania Many. Teraz zdolność ta pozwala przekazywać manę od nieprzyjaciela do Maga Krwi, albo od Maga Krwi do sojusznika. Ponadto za pomoc Wyssania Many Mag Krwi może podnieść swój poziom many do poziomu dwukrotnie wyższego niż normalne maksimum, ale zdobyty w ten sposb nadmiar bardzo szybko zniknie, jeżeli nie zostanie wykorzystany.
- Zwiększono szybkość ataku Maga Krwi o 30%.
- Obszar rażenia Uderzenia Płomieni odpowiada teraz 6 celom, a nie 5 jak do tej pory.
- Koszt rzucenia Wygnania wynosi teraz 75/50/35 pkt. many na poziom i nie ma opóźnienia pomiędzy użyciami; do tej pory wynosio ono 5/3/1 sek.
- Liczbę punktów życia Rycerza zwiększono do 835 z 800.
- Tajemne wieże zadaj teraz dodatkowe 20 pkt. obrażeń jednostkom przywołanym.
- Boskiej Tarczy nie można już wyłączyć.
- Feniks nie będzie już regenerował życia w Studniach Życia.
Nieumarli
- Bazowy pancerz Rycerza Śmierci zmniejszono do 3 z 4.
- Zasięg ataku Banshee zwiększono do 600 z 500.
- Jednostki przywrócone do życia za pomocą Ożywienia Martwych są teraz odporne na rozproszenia, jak również obrażenia.
- Niszczyciele nie regenerują już many w Fontannach Many.
- Odesłanie ulepszonego budynku pozwala teraz odzyskać surowce zużyte na budowę pierwotnego budynku, jak i kosztu ulepszenia (do tej pory był to tylko koszt ulepszenia).
- Ataki zimnem Nerubiańskich Wież działają teraz poprawnie na jednostki odporne na magię.
- Pożarcie Magii rozprasza teraz sowę przywołaną przez Strażniczkę, ale nie daje many Niszczycielowi.
Orkowie
- Bazową inteligencję Wodza Taurenów zwiększono do 15 z 14.
- Czas budowania Trolla Jeźdźca Nietoperza zwiększono z 25 do 28.
- Doświadczenie przyznawane za zabicie przywołanych Eterycznych Wilków zostało zwiększone o około 40%.
- Więź Duchowa może teraz zostać użyta na iluzjach.
- Spacer po Wietrze pozwala teraz Mistrzowi Ostrzy przechodzić przez inne jednostki.
- Pasterze duchów pojawiają się teraz przed Jeźdźcami i Bestiami Kodo w wybranej grupie.
- Trolle Jeźdźcy Nietoperzy nie mogą już korzystać z Niestabilnej Mieszaniny gdy są poddane Wygnaniu.
Nocne Elfy
- Kara do pancerza powodowana przez Baśniowe Smoki została zmniejszona do 4 z 5.
- Punkty życia łuczniczek zwiększono do 245 z 240.
- Obrażenia zadawane przez Baśniowe Smoki zwiększono do 14-16 z 13-14.
- Oplatające korzenie, poziom 1: bazowy czas działania został zmniejszony z 12 do 9 sekund, ale obrażenia od Oplatających korzeni poziomu 3 zwiększono do 25 z 15 na sekundę.
- Prastarzy Obrońcy ciskają teraz pociskami, które zawsze trafiają w cel.
- Odbijajce się ataki łowczyń nie będą się odbijać z powrotem do pierwszej trafionej jednostki.
- Uderzenie Cienia nie będzie już usuwane przez Wygnanie.
- Drwina działa teraz tylko na 10 najbliższych jednostek. Wygnanie przerywa jej działanie.
Neutralni
- Szybkość ruchu Nagi - Morskiej Wiedźmy zmniejszono z 300 do 270.
- Koszt many Wiązki Rakiet zmniejszono do 70 z 75.
- Najemnicy Kroczący w Nicości zużywają teraz 2 jednostki żywnoci, a nie 1 , jak do tej pory.
- Hydry pojawiające się z zabitego rodzica nie są już traktowane jako jednostki przywołane.
Przedmioty
- Gdy po użyciu Zwoju Portalu Miejskiego wskazane zostanie niedostępne miejsce, jednostki zostaną teleportowane jak najbliżej wskazanego punktu. W sytuacji, gdy nie uda się znaleźć takiego punku, jednostki zostaną przeteleportowane na obszar wokół ratusza.
- Wszystkie Kule działają teraz na jednostki odporne na magię.
- Kary za posiadanie Kuli Korupcji nie mogą zostać rozproszone.
- Kula Ognia zadaje obrażenia od Zaklęć, a nie od Magii jak do tej pory.
- Stworzenia mechaniczne nie są już pokazywane na minimapie.
- Stworzenia mechaniczne nie są już teleportowane wraz z bohaterem.
- Amulet Tarczy Zaklęć nie blokuje już zdolności fizycznych (np. Oplątania).
WAŻNE: Powtórki nie są zgodne pomiędzy różnymi wersjami gry (powtórek z wersji 1.16 nie można obejrzeć w wersji 1.17). Nie będzie można wczytać stanów gry zapisanych z wersji 1.16.

Troche chamsko sie skopiowala i odrazu mowie ze ten txt to nie ja tlumaczylem z nw go skopiowalem a tak pozatym bylem szybszy od caresita;p

EDIT by Furion: Pozwoliłem sobie poprawić newsa :) Teraz jest czytelniej. Jak starczy mi czasu to dzisiaj dokończę wstawiać polskie znaki. Resztę dokończę pózniej :] Już jest wszystko jak powinno być... Życzę miłej lektury :] GJ KumeK

Edit by Julas: Dla tych, którym nazwy w stylu "Kula Anihilacji" niewiele mówią link do zmian po angielsku tutaj ;)

Dodaj -

20:22:11, Monday 20. September 2004 Kumek

Logowanie

Coś ostatnio nie działa szybkie logowanie - od razu mówię, że nic nie zmieniałem. Do czasu zbadania sprawy polecam logować się poprzez link 'logowanie' podany w menu powyżej, który o dziwo nie przestał działać lub Tym linkiem. Przepraszam za wynikające z tego kłopoty :P

Zaczęło działać, znów nic nie zmieniałem - lol. Dziwny ten serwer :)
Głosujcie w sondzie czekam na 200 głosów ;]

Dodaj -

08:37:44, Thursday 16. September 2004 CyklOP

Połączenie scen SC + W3

Witam, niedawno arcy-Chan wpadł na, myślę, poważny pomysł, na scalenie scen SC i W3. Przyniesie to wiele korzyści i jednej i drugiej stronie. Jak ogólnie wiadomo scena SC jest większa, a gra W3 ma większe możliwości sprzętowe, dlatego organizowanie wspólnych turnieji pomoże np. Starcraftowi, ponieważ Warcraft przyciągnie lepszych sponsorów, z lepszym sprzętem, a Starcraft przyciągnie wiecęj graczy. Korzyści jest mnóstwo, Jedna z nich została opublikowana na forum NetWars, mianowicie program telewizyjny o w/w grach RTS na kanale 4FunTV. Więcej:

  1. Topic na NetWars
  2. Topic na 4FunTV

Dodaj -

21:11:22, Thursday 09. September 2004

Nowi admini

Na okres próbny zostali przyjęci następujący admini:

Najprawdopodobniej pozostanie z nami na dłużej tylko część - jakbyście mieli jakiekolwiek wątpliwości co do tych osób (gdyby nadużywały swej władzy itp.) to dajcie znać. Więcej informacji napiszę jutro, nowych adminów tymczasem zapraszam na zamknięte forum.

Dodaj -

00:37:26, Thursday 09. September 2004 CyklOP

Nabór adminów!

Uwaga, ogłaszam nabór na adminów replays.pl! Poszukiwane są mniej więcej 2 osoby, oto jakie wymagania muszą spełnić przyszli admini:

1) Znajomość podstaw HTML'a
2) Dobra orientacja w scenie W3
3) W sumie całkiem sporo wolnego czasu :)
4) 20 lev. solo/ 25 w innej konkurencji
5) Najlepiej pewne doświadczenie w byciu adminem (bycie redaktorem/ moderatorem w innym serwisie)
6) Dobre wychowanie i jak najmniejsza ilość wrogów :) Najlepiej bezkonfliktowy charakter.
7) Znajomość poprawnej polszczyzny

Punkt 4 mogę uchylić tylko jeśli osoba rzeczywiście spełnia punkt 5. Pozatym zastrzegam sobie prawo ODRZUCENIA wszystkich propozycji, które nie spełniają podanych wyżej punktów. (np. podanie z błędami od razu wywalamy :)
Chętnych proszę o zgłaszanie się na e-mail CyklOP'a czyli mój.

Ogłaszam też weryfikację obecnych adminów, czyli Ci, którzy nie oceniają repów/ nie logują się na stronę mogą utracić swe uprawnienia! Choć obecnie mam zastrzeżenia do niewielu z was, to jednak radzę - na ile to możliwe - poważnie podejść do swej pracy.

Dodaj -

22:57:02, Monday 06. September 2004 CyklOP

Wywiad ze zwycięzcą II edycji turnieju.

c3z4r: Witam. Na poczatku powiedz jak zacząłes w ogóle przygodę z grą Warcraft.

Zniczu.: Cześć. Moja przygoda z w3 zaczęła się w cafejce, w której grałem w StarCrafta. Zacząłem oczywiście od kampani, później serv ..... aż skończyłem na battle.net

C: Co myślisz o polskim poziomie w3 na Battle.Net ?

Z: Moim zdaniem ostatnio wyraźnie podniósł się poziom. Porównując RoC i TFT jestem przekonany, że obecnie polska jest jedną z silniejszych reprezentacji, jest coraz więcej nowych, młodych graczy, którzy będą tworzyć polską scenę za kilka lat (ukłon w stronę CNN.eselha ).

C: Jaką taktyke/strategie najcześciej używasz?

Z: Moja ulubiona strategia jest mass hunts do ktorej mam 1 build od patcha 1.05, ale ostatnio zacząłem również grać innymi taktykami i oczywiście ciągłe męczenie przeciwnika, łapanie na creepie.

C: Czemu grasz akurat NE?(Night Elf)

Z: Hmmm ciężkie pytanie. Pierwsza rasa jaką zacząłem grać był NE, jeszcze jak walczyłem tylko na komputerowego przeciwnika. A czemu akurat ta rasa? Może urok arczerek i hunterek ^^ ale raczej możliwość łapania na creepie + ukrywanie się.

C: Grasz w inne gry niż w3?

Z: Czasem ale bardzo rzadko- dla odprężenia lubie pograć w quake 3 oraz w wolfenstein: ET oraz pare starych tytułów jak Settlers 2, fallout 2 oraz Red Alert 1 :)

C: Ile już czasu grasz na BattleNet?

Z: Hmm ciężko określić dokładnie, ale zacząłem około 2 lata temu i tak się już ciągnie.

C: Może teraz powiedz na jakim sprzęcie grasz. Wiele osób ma watpliwości co do kupna warcrafta z powodu sprzętu.

Z: Obecnie mam 2.8 ghz p4 256 ramu 9100 radeon. Więc poza procesorem nic nadzwyczajnego. Ogólnie sądze że procesor 1700 xp spokojnie starczy do w3.

C: Co myślisz o turniejach organizowanych w polsce?

Z: Ostatnio widać naprawde olbrzymi postęp w porównaniu z ubiegłymi wakacjami. W tym roku naprawdę było gdzie się wybrać, zobaczyć ze znajomymi, zagrać oraz turnieje on-line się rozwijają. Można wiele zarzucic organizatorom, ale rzeczywiście powinno sie tak robić, może powinnismy docenić to, że ktoś poświęca swój czas na organizację i często pieniądze.

C: Ok na koniec powiedz co myślisz o zasponsorowanej nagrodzie przez BattleNet.Pl.

Z: Osobiście nagrode sprzedam, ale sądzę, że wielu graczom przydała by się nowa myszka. Sam nie moge jej ocenić, ponieważ nie miałem z nią kontaktu (jeszcze). Jednak sponsorownany turniej, który się powtarza jest w polsce rzadkością. Bardzo cenię wkład organizatorów oraz zainteresowanie serwisów sponsorowaniem tego typu tunriejów.

C: Dziękuję za wywiad i życzę więcej takich wygranych:)

Z: dzieki i HF GL for all

Wywiad przeprowadzony przez c3z4r'a.

Dodaj -

23:46:56, Wednesday 01. September 2004 CyklOP

Więcej?

Chcesz znaleźć informacje na konkretny temat? Przejrzyj hasła, których najczęściej dotyczą dodane ostatnio nowości! WC3L, TURNIEJ, WCG, NETWARS, LCW, WORLD CYBER GAMES, TERROR, DOTA, GRUBBY, MYM, PALADYN, WYWIAD, REPPACK, WARCRAFT, BLIZZARD, MOON, PORADNIK, POL-TEAM, BIOT, POLSKA, ESL, KONKURS, LIGA, WORLD ELITE, FUZJA, NGL-ONE, ENC, NGL, TOD, TDEL, SPQR, SLH, MOUZ, PGS, TOUR, GFO, WILQ, BRONZE, KODE5, WILDA, PATCH, TEAM FIGHTING, LADDER, REPREZENTACJA, SILVER, HEADSHOT, EXTREME MASTERS, HEYAH, FLY100%, VOODOO, LYN, KUJA, BIOHAZARD-TEAM, BVG, WICKED, ESWC, ALMOST, TH000, ACIS, KWAKI, CYKLOP, SHOW, KLIMO, REPLAYPACK, INCUP, CLAN BASE, HOORAI, SASE, ELIMINACJE, FINAłY, FNATIC, POLTEAM, SHOWMATCH, WCG 2006, IEST, SRS, FINAł, CYBERSPORT, WE.EU, PLD, SKY, PRAE, REMIND, JAGR, CASIN, LAN, REPLAYS.PL, CHALLENGE, ANIMATOR, 2007, BATTLENET, CARMAC, HAPPY, NATIONS, STARCRAFT, PEDAL, KONKURSIWO, W3ARENA

Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone,
kopiowanie tylko za zgodą właściciela.
2003/2007 by: CyklOP, Muzami, Julas [ Mapa Strony ]
Replayów w bazie: 19538 Kont użytkowników: 11428

Pomysł, oskryptowanie, administracja: CyklOP [jak kupić zagraniczne akcje] [Jak wypełnić W-8BEN] [Jak tanio wymienić walutę] [deutschtests]
Design: Muzami, art w topie strony nadesłał Z4buZa
Skrypt obsługujacy replaye: Juliusz 'Julas' Gonera [ Replay Parser ]
Wykonano w czasie 0.1037278175354 sekund