warcraft 3 TFT + ROC, warcraft III, turniej, w3arena, battlenet, klimo, polska, warcraft,

Replaysowa strzałka Polskie Centrum Replayów - top
Replay Tygodnia / Best Replay
Nie ma żadnych replayów spełniających te wymogi.

TSW - Drabinka!

Po zakonczeniu fazy grupowej czas na drabinke. Losowanie odbylo sie szybko i bezbolesnie, gramy systemem bo3, a polfinaly, final i mecz o 3 miejsce bo5. 

MVP fazy grupowej zostal DrL, ktory w swojej grupie nie stracil nawet mapy! Gratulacje, jednak teraz czeka go bardzo ciezkie zadanie bo zmierzy sie z Show'em, ktory w swojej grupie rowniez pozamiatal tracac tylko 1 mape.

W parze numer 2 powtorka z grupy D, ciekawe jak sie to panom spodoba.

W jedynce mamy natomiast mocny mirror. a pewne jest to ze w polfinale zobaczymy na pewno jednego przedstawiciela rasy elfow oraz nieumarlych.

Ostatnia turniejowa para to Aruna oraz GNE. Bratobojcza walka czlonkow klanu GFO, prowadzonego przez legendarnego Kwakiego!

 

Na rozegranie swoich meczy cwiercfinalowych macie czas do 30.12.2016r wlacznie! 

Replaye zapisuje zwyciezca i wysyla mi na e-mail: klimo100@wp.pl

Na mecze umawiajcie sie tutaj, piszcie najlepiej daty i godziny, chetnie znajda sie osoby, ktore poobsuja.

Powodzenia Panowie ;) 

*od drabinki wchodzi mozliwosc zavetowania jednej mapy.

DRABINKA

 


AlkoTeam w    
vs AlkoTeam    
FiR o    
    TBA  
Chevron o    
vs Aserinox    
Aserinox w    
      TBA
Show 2    
EI TS Show    
DrL 0    
    TBA  
FierceKnight w    
vs FierceKnight    
GNE o    

Powiązane newsy:
Więcej informacji: turniej w3arena battlenet klimo polska warcraft
Link do tego newsa: Pobierz  

Komentarze [58] +

źródło: replays.pl/news/3650 19:38:33, Wednesday 28. December 2016 KlimO

Komentarze:

* Uwaga, część postów (1) została usunięta! Pokaż które!

1: Gne
[10:30:52, Thursday 29. December 2016] , Zgłoś do moderacji
Aruna, kiedy Ci pasuje grac ?

2: Aruna, Newsman
[12:51:19, Thursday 29. December 2016] , Zgłoś do moderacji
Dzis w godzinach 15-18, a jutro to Ci napisze jeszcze

// zaktualizowany przez Aruna dnia 29.12.2016 - 12:51

[14:32:46, Thursday 29. December 2016] , Zgłoś do moderacji
Duriel w jakich godzinach mozesz jutro grac?

[14:41:14, Thursday 29. December 2016] , Zgłoś do moderacji
Tila jaki masz nick na arenie? kiedy pasuje zagrac?!

5: tila
[14:42:05, Thursday 29. December 2016] , Zgłoś do moderacji
tomasz.rejch moj nick na skype wez napisz , jutro dzis juz nie dam rady

6: Gne
[15:12:59, Thursday 29. December 2016] , Zgłoś do moderacji
Aruna pasuje ci za 30 min ?

7: KlimO, Newsman&tourmaker&admin
[15:43:37, Thursday 29. December 2016] , Zgłoś do moderacji
Panowie wazny komunikat = Od drabinki mamy mozliwosc vetowania jednej mapy. Pozdrawiam
----
Aruna dojebie Ci za edit newsa. Teraz zeby edytowac go ogolnie musze go od nowa pisac bo dales polski znak. Brawo Ty -_-

[17:12:37, Thursday 29. December 2016] , Zgłoś do moderacji
"LEGENDARNY KWAKI"!!!!111

9: DrL
[17:33:25, Thursday 29. December 2016] , Zgłoś do moderacji
Dzis show nie mozesz?

[18:38:55, Thursday 29. December 2016] , Zgłoś do moderacji
#9 niezbyt ale jutro mam caly dzien wolny

[18:39:24, Thursday 29. December 2016] , Zgłoś do moderacji
nie hostnalby ktos gry?:)

[18:48:44, Thursday 29. December 2016] , Zgłoś do moderacji
#11 nie masz gamerangera? :p

[18:49:47, Thursday 29. December 2016] , Zgłoś do moderacji
mam ale i tak nie mozemy zagrac ze soba... :( nie wiem why.

[18:52:06, Thursday 29. December 2016] , Zgłoś do moderacji
#13 moze macie inne patche?

15: KlimO, Newsman&tourmaker&admin
[21:54:55, Thursday 29. December 2016] , Zgłoś do moderacji
Macie juz wszystkie pary :) GL panowie czas jest jeszcze jutro, w ekstremalnych warunkach da sie przedluzyc ale blagam nie przedluzajcie juz ;)

[22:09:28, Thursday 29. December 2016] , Zgłoś do moderacji
Duriel, jak dasz rade miedzy 12 a 20 jutro jakas godzinke wybrac to pisz smialo

17: Aruna, Newsman
[23:27:28, Thursday 29. December 2016] , Zgłoś do moderacji
GNE ja jutro ide do roboty na 10, nie wiem o ktorej wroce bede sie odzywal

// zaktualizowany przez Aruna dnia 29.12.2016 - 23:27

18: DrL
[08:01:47, Friday 30. December 2016] , Zgłoś do moderacji
Kolo 17 bede w domu.

[11:58:28, Friday 30. December 2016] , Zgłoś do moderacji
Chevron masz dzisiaj czas?

[12:17:42, Friday 30. December 2016] , Zgłoś do moderacji
Tila to o ktorej dzisiaj pasuje?! Najlepiej zagrac bedzie na arenie, postaram sie jakiegos hostbota ogarnac jak napiszesz na ktora godz :)

21: DrL
[13:18:23, Friday 30. December 2016] , Zgłoś do moderacji
Moze rozegramy te gry jakos z kultura zeby kazdy mogl obejrzec, ktory mecz 1st?

22: KlimO, Newsman&tourmaker&admin
[13:20:35, Friday 30. December 2016] , Zgłoś do moderacji
DrL lepiej to robic od polfinalow, tutaj obsujac kazda gre ciezko byloby to rozegrac znajac zycie do nowego roku. Jak dobrze pojdzie to stream bedzie na polfinaly i wtedy bedziemy umawiac godzine i date zeby kazdy mogl w razie co poobsowac :) A teraz jak ktos sie tutaj umowi i ktos ma chec obejrzec, niech sie dogaduje :) od polfinalow bedziemy pisac newsa z godzinami pojedynkow zeby kazdy mogl sobie zobaczyc :)

[14:25:30, Friday 30. December 2016] , Zgłoś do moderacji
#18 to bede czekal kolo tej 17stej, mozesz host na w3arenie czy poszukac jakiegos?
edit: ah i jaki masz nick?

// zaktualizowany przez OneManShow dnia 30.12.2016 - 14:26

24: DrL
[14:44:00, Friday 30. December 2016] , Zgłoś do moderacji
Mam upc nie odpala mi arena, gr pozostaje

[14:50:50, Friday 30. December 2016] , Zgłoś do moderacji
#24 ok, masz wersje 1,26?

26: DrL
[15:33:40, Friday 30. December 2016] , Zgłoś do moderacji
pobieraj z batla xd

[15:38:28, Friday 30. December 2016] , Zgłoś do moderacji
#26 nie moge

28: KlimO, Newsman&tourmaker&admin
[15:48:44, Friday 30. December 2016] , Zgłoś do moderacji
Panowie przypominam o replayach! chce je umiescic na stronie takze po swoich grach wysylamy na email

29: DrL
[16:06:07, Friday 30. December 2016] , Zgłoś do moderacji
dlaczego nie mozesz?

----
Jestem juz w domu wiec mozemy zaczynac.

[16:08:37, Friday 30. December 2016] , Zgłoś do moderacji
#29 bo wc3 sciagalem z neta tylko na turniej i na bnet wstepu nie mam ;p

zalozylem room na gr nazwa Show haslo show

// zaktualizowany przez OneManShow dnia 30.12.2016 - 16:10

31: KlimO, Newsman&tourmaker&admin
[16:10:22, Friday 30. December 2016] , Zgłoś do moderacji
DrL nie grales na 1.26 w grupie?

[16:44:10, Friday 30. December 2016] , Zgłoś do moderacji
czekam na gr od 30 minut :<

33: DrL
[16:46:10, Friday 30. December 2016] , Zgłoś do moderacji
nie, wszyscy pobierali xd

----
jaki masz nick na gr

[16:49:44, Friday 30. December 2016] , Zgłoś do moderacji
POL.Show

[17:14:23, Friday 30. December 2016] , Zgłoś do moderacji
Klimo jak moglbys skontaktowac sie z chevronem to napisz, bo mam wrazenie ze on tu wogole nie zaglada a na w3arenie jakos sie zawsze mijamy

// zaktualizowany przez Anakin_1248 dnia 30.12.2016 - 11:14

36: KlimO, Newsman&tourmaker&admin
[17:22:36, Friday 30. December 2016] , Zgłoś do moderacji
^ no wlasnie tutaj go rzadko tez widze, po 18:30 bede calkiem wolny wiec jak go tylko zlapie to bede pisac

[17:52:10, Friday 30. December 2016] , Zgłoś do moderacji
Show 2:0 Duriel

38: DrL
[18:08:25, Friday 30. December 2016] , Zgłoś do moderacji
Skisle xd

// zaktualizowany przez DrL dnia 30.12.2016 - 18:08

[19:05:34, Friday 30. December 2016] , Zgłoś do moderacji
Tila zyjesz? na skype jest duzo kontaktow z takimi danymi + 0 odpowiedzi, wiec daj znac kiedy bedziesz... AlkoTeam moj nick arena or gr... Odezwij sie.

40: Gne
[19:49:14, Friday 30. December 2016] , Zgłoś do moderacji
Aruna?

41: FiR
[23:12:51, Friday 30. December 2016] , Zgłoś do moderacji
W repach z meczu Show Drl w grze 1 jest Gne vs Show :v

42: KlimO, Newsman&tourmaker&admin
[23:33:43, Friday 30. December 2016] , Zgłoś do moderacji
#41 w takim razie show zlego replaya mi podrzucil bo sprawdzalem 2 razy :/

[23:42:02, Friday 30. December 2016] , Zgłoś do moderacji
#43 w mailu ktory Ci wyslalem sa odpowiednie repy, cos pomieszales :P

nawet waga plikow sie zgadza

// zaktualizowany przez OneManShow dnia 30.12.2016 - 23:59

44: KlimO, Newsman&tourmaker&admin
[00:01:23, Saturday 31. December 2016] , Zgłoś do moderacji
#zwracam honor cos musialem pomylic, nie wiem jakim cudem, ale teraz juz powinno byc dobrze ;)
----
#gne Aruna - to fierceknight szukaj go na w3arenie albo moze tutaj odpisze

45: FiR
[00:37:28, Saturday 31. December 2016] , Zgłoś do moderacji
Deadline byl do wczoraj, czyli Show wygrywa turniej?

[01:03:46, Saturday 31. December 2016] , Zgłoś do moderacji
#45 nie mam nic przeciwko :D

ale mysle ze dogramy... w przyszlym roku... :)


// zaktualizowany przez OneManShow dnia 31.12.2016 - 01:04

// zaktualizowany przez OneManShow dnia 31.12.2016 - 01:12

47: tila
[01:16:47, Saturday 31. December 2016] , Zgłoś do moderacji
dodales mnie na skype mnie nie bylo odezwij sie jutro

48: KlimO, Newsman&tourmaker&admin
[09:26:02, Saturday 31. December 2016] , Zgłoś do moderacji
#fir oficjalnie tak powinno byc ale wiadomo jakie sa czasy wiec nie ma sie co spinac trzeba to normalnie dograc a polfinaly beda juz oficjalnie umawiane na dana date bez zadnych przelozen zeby kazdy mogl obejrzec live te gry ;) najpierw jednak trzeba doczekac sie dogrania tych gier. Panowie nie spimy 30 zl do wygrania :D

// zaktualizowany przez KlimO dnia 31.12.2016 - 03:26

49: Aruna, Newsman
[11:27:07, Saturday 31. December 2016] , Zgłoś do moderacji
"Newsman&tourmaker&admin" obsmarkalem sie z brechty :P.

GNE Dzis juz chyba kazdy wolny, mysle ze uda sie zagrac


// zaktualizowany przez Aruna dnia 31.12.2016 - 11:27

// zaktualizowany przez Aruna dnia 31.12.2016 - 11:28

50: KlimO, Newsman&tourmaker&admin
[12:15:17, Saturday 31. December 2016] , Zgłoś do moderacji
#aruna sprobuj mi jeszcze raz zeedytowac newsa to Cie zjem xd

51: tila
[13:41:22, Saturday 31. December 2016] , Zgłoś do moderacji
klimo , wez jak mozesz zadzwon do mnie na skype

52: Gne
[17:58:52, Saturday 31. December 2016] , Zgłoś do moderacji
Aruna, moge grac za jakies 40 min. pasuje ci ?

[17:01:11, Sunday 01. January 2017] , Zgłoś do moderacji
Chevron masz czas dzisiaj wieczorem grac? Jak sie komus nawinie na w3arenie to bylbym wdzieczny gdyby mogl tu napisac, bo dzisiaj tez sie minelismy na w3arenie, a nie chce mi sie na niego caly dzien czatowac czy akurat wbil....

// zaktualizowany przez Anakin_1248 dnia 01.01.2017 - 11:02

54: Aruna, Newsman
[16:37:40, Wednesday 04. January 2017] , Zgłoś do moderacji
GNE, dzis/jutro jestem, zagrajmy moze sie uda

55: KlimO, Newsman&tourmaker&admin
[18:25:11, Wednesday 04. January 2017] , Zgłoś do moderacji
# poszlo juz w/o chyba ze do konca dnia go zlapiesz jak nie to w polfinale masz showa i z nim sie umawiaj. Dajcie znac jak ustalicie date i godzine.

[18:47:01, Wednesday 04. January 2017] , Zgłoś do moderacji
#55 gramy jutro wieczorem (dokladna godzina jeszcze nieznana) jezeli nie dadza rady tego rozegrac

57: KlimO, Newsman&tourmaker&admin
[19:16:57, Wednesday 04. January 2017] , Zgłoś do moderacji
#55 jak bedziecie znac godzine to pisz od razu na fb

[23:16:34, Wednesday 04. January 2017] , Zgłoś do moderacji
#57 napisze tu bo moze ktos jeszcze bedzie chcial zerknac
jutro 20:30

dla przypomnienia i na wlasny uzytek:
MAPPOL: TS EI TR SV TM MV AI AZ LT

// zaktualizowany przez OneManShow dnia 05.01.2017 - 01:36

Więcej?

Chcesz znaleźć informacje na konkretny temat? Przejrzyj hasła, których najczęściej dotyczą dodane ostatnio nowości! WC3L, TURNIEJ, WCG, NETWARS, LCW, WORLD CYBER GAMES, TERROR, DOTA, GRUBBY, MYM, PALADYN, WYWIAD, REPPACK, WARCRAFT, BLIZZARD, MOON, PORADNIK, POL-TEAM, BIOT, POLSKA, ESL, KONKURS, LIGA, WORLD ELITE, FUZJA, NGL-ONE, ENC, NGL, TOD, TDEL, SPQR, SLH, MOUZ, PGS, TOUR, GFO, WILQ, BRONZE, KODE5, WILDA, PATCH, TEAM FIGHTING, LADDER, REPREZENTACJA, SILVER, HEADSHOT, EXTREME MASTERS, HEYAH, FLY100%, VOODOO, LYN, KUJA, BIOHAZARD-TEAM, BVG, WICKED, ESWC, ALMOST, TH000, ACIS, KWAKI, CYKLOP, SHOW, KLIMO, REPLAYPACK, INCUP, CLAN BASE, HOORAI, SASE, ELIMINACJE, FINAłY, FNATIC, POLTEAM, SHOWMATCH, WCG 2006, IEST, SRS, FINAł, CYBERSPORT, WE.EU, PLD, SKY, PRAE, REMIND, JAGR, CASIN, LAN, REPLAYS.PL, CHALLENGE, ANIMATOR, 2007, BATTLENET, CARMAC, HAPPY, NATIONS, STARCRAFT, PEDAL, KONKURSIWO, W3ARENA

Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone,
kopiowanie tylko za zgodą właściciela.
2003/2007 by: CyklOP, Muzami, Julas [ Mapa Strony ]
Replayów w bazie: 19538 Kont użytkowników: 11428

Pomysł, oskryptowanie, administracja: CyklOP [jak kupić zagraniczne akcje] [Jak wypełnić W-8BEN] [Jak tanio wymienić walutę] [deutschtests]
Design: Muzami, art w topie strony nadesłał Z4buZa
Skrypt obsługujacy replaye: Juliusz 'Julas' Gonera [ Replay Parser ]
Wykonano w czasie 0.23923492431641 sekund